درباره وبلاگ


سلام. خیلی خوش اومدید.مطالب این وبلاگ از همه چیزایی هست.اصلا موضوع مشخصی هم ندارم.امیدوارم لذت ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 48653
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس -->

snowing
برفي




چرا باورم نداری...؟
 

 

 
 

نمیدانم چرا باور نداری که دوستت دارم.نمیدانم درباره من چه فکرایی میکنی.نمیدانم دوستت دارم یا که عاشقتم فقط اینو میدانم که تا آخرش مثل مجنون حتی اگر قرار باشد کوه ها رو هم بکنم میکنم تا برات بمیرم.بیا که گل های خونه بیرنگه و دلم بد جوری دل تنگه.

 

Don't go for wealth
even that fades away Go for sum1 who makes u
smile becoz only a smile makes
a dark day seem brigh

only for u



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : Hadis