گاهي...
 
درباره وبلاگ


سلام. خیلی خوش اومدید.مطالب این وبلاگ از همه چیزایی هست.اصلا موضوع مشخصی هم ندارم.امیدوارم لذت ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 48645
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس -->

snowing
برفي




گاهی....

 

(دوس دارم همه بخونن)

 

گاهی اوقات دلم میگیره و چشام بارونی میشه به یا د اونایی که نفهمیدن

عشقمو.گاهی اوقات میخوام تنهای تنها باشم تا با سکوتم فریاد خستگی سر

دهم.گاهی اوقات دل آدم از کسی میگیره که میخواد براش بمیره.گاهی اوقات حس

میکنم با این دنیای پست بیگانه ام و خودمو غریبه تلقی میکنم.گاهی اوقات بعضی

ها درباره ام فکر میکنن که من لات لوتم و هر چی از دهنشون در میاد رو برام

میگن . گاهی وقتی بارون میاد دلم میخواد زیر بارون گریه کنم چون هیشکی

نمیفهمه که گریه میکنی.همیشه دوس دارم سرمو به شونه یه همدم یا بهتر بگم یه

مسافر تکیه بدم تا حتی برای یکبار انتقاممو از این دنیا بگیرم.گاهی اوقات حس

میکنم که از من تنهاتر تو دنیا وجود نداره اگه هم باشه خودمم. گاهی دلم میخواد

نباشم تا نبینم آنچه را که دوس ندارم.

 

 

ببخشین اگه غمگینتون کردم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : Hadis