درباره وبلاگ


سلام. خیلی خوش اومدید.مطالب این وبلاگ از همه چیزایی هست.اصلا موضوع مشخصی هم ندارم.امیدوارم لذت ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 48647
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس -->

snowing
برفي




پس ای شنونده دعاهای من ! ای آنکه بی پاسخ

نگذاشته ای هر آنچه خواستم! ای آنکه هنوز هم معجزه

می کنی! ای آنکه شرمسارم از آن چيزی که به من

دادی و من ندیدم و شکرت نکردم!ای نگاهدارنده

مسافران غریب عرفانت! ای موسیقی بی کلام عشق!

ای رود زلال روح من! ای خداوند شایسته خداوندی !اي

خجسته !ای صاحب انسان و مَلَک!ای قدرت مطلق

کائنات!ای خدای کوه، خورشيد، دنيا، گُل، پروانه، شبنم! 

 

تو را قسم به وصف بی پايانت!تو را قسم به لحظه دعا!

تو را قسم به لحظه توبه!تو را قسم به لحظه گریه!تو را

قسم به لحظه ای که دلم شکست! 

خداوندا ما را به رحمتت مورد قضاوت قرار ده نه به

عدالتت چرا که رسوای جهانيم! 

خداوندا مرا در اوقات تنهايي و نيازمندي تنها مگذار اي

رحيم و بخشنده ! 

 

خداوندا به نجات من هم بيا. مرا موهبت آن بخش كه در

تو زندگي كنم پيش بروم و نفس گسيخته را بكشم مباد

كه از ياد ببرم تو پناه و آسايش من هستي! 

خداوندا نگذار از تو بخواهم، بيشتر از آنچه که داده ای!

یا لطیف! 

هم اکنون که دست به بالا آورده ايم و از اعماق دل در

کران کهکشانها بر وجود لایتناهیت دعا میکنیم و با تمام

کوچکی خود ، خداوندیه بی پایانت را بانک می زنیم بر ما

اجابتی کن 

 

این دعا را! آمین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:خدايا, :: 11:10 ::  نويسنده : Hadis