sms
 
درباره وبلاگ


سلام. خیلی خوش اومدید.مطالب این وبلاگ از همه چیزایی هست.اصلا موضوع مشخصی هم ندارم.امیدوارم لذت ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 48648
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس -->

snowing
برفي




انسان هر وقت ميتواند اشتباه كند اما ممكن است هرگز فرصت جبران ان را نداشته باشد.

حرف هاي نگفتني ات را شب براي خدا بگو چون شب ها راه آسمان خلوت است.

دلم به بهانه ي هميشگي باز گريست.بگذار بزرگ شود تابداندهرچه خواست هميشه نيست.

تنهايي يعني ذهنم پر از تو و خالي از ديگران و اطرافم پر از تو و خالي از ديگران.

معلم براي سفيد بودن برگ نقاشي ام مرا تنبيه كرد و همه به من خنديدند اما من خدايي را كشيده بودم كه همه مي گفتند ديدني نيست.

آمده ام با عطش سال ها تا تو كمي عشق بنو شاني ام/ماهي بر گشته ز دريا شدم تا بگيري و بميراني ام/حرف بزن ابر مرا باز كن دير زمانيست كه باران ام/حرف بزن حرف بزن سال هاست منتظر صحبت طو لاني ام.



نظرات شما عزیزان:

امیرشیما
ساعت10:32---18 اسفند 1390
سسسسسسسسلام دوست گلم به ماهم یه سر بزن خوش حال میشیم اگرم تونستی لینکمون کن بابایwww.amirshima.LoxBlog.Com
راستی تبلیغات شما هم به صورت رایگان گذاشته میشود


امیرشیما
ساعت10:30---18 اسفند 1390
سسسسسسسسلام دوست گلم به ماهم یه سر بزن خوش حال میشیم اگرم تونستی لینکمون کن بابایwww.amirshima.LoxBlog.Com
راستی تبلیغات شما هم به صورت رایگان گذاشته میشود


pmc bax
ساعت21:34---13 اسفند 1390
سلام دوست من
به بهترین سایت موزیک ایرانی خوش آمدید.
شما رسما به جمع دوستان pmc bax پیوستید.
هدیه ی شما یک آهنگ آنلاین برای وبلاگتان است

باتشکر مدیر سایت


pmc bax
ساعت18:04---12 اسفند 1390
سلام دوست عزیز من
وب بسیار خوبی دارید
خوشحال میشویم شما هم به جمع دوستان ما در pmc bax بپیوندید
پس اگر با تبادل لینک موافق هستید به سایت ما سر زده و اطلاع دهید و یا از سیستم تبادل لینک استفاده نمایید

با تشکر مدیر سایت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 16:45 ::  نويسنده : Hadis