درباره وبلاگ


سلام. خیلی خوش اومدید.مطالب این وبلاگ از همه چیزایی هست.اصلا موضوع مشخصی هم ندارم.امیدوارم لذت ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 48647
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس -->

snowing
برفي




ما از جنس رویاهایمان هستیم.

چنان باش که به هرکس بگویی مثل من باش

 

توی خلوت پر از همهمه که صدایی به صدا نمیرسه.اگه میتونی منو دعا کن من من که دستم به خدا نمیرسه.آسمونا ارزونی پرنده ها.جای اسمونا به قفس بده.همه دارو ندارمو بگیر هرچی بود دوباره پس بده.بازم هیچ راهی به مقصد نرسیده من هزارو یک شب معطلم تا ته جاده دنیا رفتم بازم انگار سر جای اولم چرال دنیا با تمام وسعتش مرهمی برای زخم من نداشت؟دارم از ثانیه ها سیر میشم دارم از دوری تو دق میکنم.ای خدا دلم واسط تنگ شده 

 

اگه اول سال به فکر اخر نباشی اخر سال به فکر اول سال میوفتی

 

می نویسم بر فراز اسمون...

استقلال زیبا ترین عشق جهان مینویسم بر سر کوه بلند استقلال فرمانروایی سر بلند.مینزیسم بر تن اب روان  استقلال تیم همیشه قهرمان.

 

 

انچه میخواهیم نیستیم. انچه دوست داریم نداریم.اما عجب است که هنوز زنده ایم وامیدوار به اینکه روزی جایی در کنار کسی بالاخره خوشبخت خواهیم شد

 

 

خداوندا کاش به زمانی بر میگشتیم که همه مشکلات زنذگیمان نوشتن مشق هاو شکستن نوک مدادمان بود

 

 

اگه باران بودم انقدر می باریدم تا چمن هارا با سیلها از زمین بر دارم اگه اهنگ بودم اهنگ محبت و دوست داشتن را برایت نوازش میکردم .

 

از اینکه کفش نداشتم ناراحت بودم ناگهان مردی را در خیابان دیدم که پا نداشت

 

جزیره دلم را برای امدنت چراغانی کردم اما بهانه اوردی که از دریا هم میترسم

 

حیف است سهم ما از باران فقط تماشای ان باشد...باید باران شد و در لحظه های نیازبارید



نظرات شما عزیزان:

Nisy
ساعت1:10---29 اسفند 1390
Salam webloget kheyli ghashange
linket kardam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : Hadis